Retourneren

Natuurlijk hopen wij dat je tevreden bent met je aankoop, maar wil je echter toch iets retourneren of ruilen dan kan dat uiteraard!

  • Niet tevreden? Geld terug!
  • Bijna alle artikelen kunnen retour met uitzondering van de hieronder omschreven artikelen en artikelen in de Sale (evt. in overleg)
  • Binnen 30 dagen retour/ ruilen.
  • Artikelen kunnen worden omgeruild voor een andere maat mits deze op voorraad is, per bestelling wordt eenmaal gratis een ruilverzending naar jou verzonden.

Belangrijke aanvullende informatie:

Voor de kosten van de retourzending ben je als klant zelf verantwoordelijk. Verstuur het pakkett eventueel aangetekend/verzekerd, indien de waarde van het pakket aanzienlijk is. Retourzendingen zijn voor eigen risico. Wij kunnen geen verantwoordelijkheid nemen voor zoekgeraakte pakketten.

 

  1. Retourvoorwaarden

Voor onze retour/ ruil service komen uitsluitend artikelen in aanmerking:

  • Welke binnen 30 dagen na ontvangst zijn geretourneerd
  • Welke zijn voorzien van een aangehecht label. Indien van toepassing in originele onbeschadigde verpakking.
  • De kleding is ongedragen/ ongewassen.
  • Welke zijn voorzien van een Hygiënestrip (dit geldt voor lingerie en badmode)
  • Schoenen zonder draagsporen en in originele doos die niet als verzenddoos gebruikt dient te worden, zonder plakband, stickers en onbeschreven.
  • Pakket voldoende gefrankeerd.

Kleding en schoenen mogen uiteraard binnenshuis gepast worden, echter niet buitenshuis en intensief gedragen.

Wij willen jullie ook vriendelijk verzoeken om lingerie of badmode waarin geen hygiënestrip zit, te passen terwijl je ondergoed/ shapewear draagt.

Bewaar onze artikelen S.v.p. niet in rokerige ruimtes, in de keuken of in de nabijheid van huisdieren.

Kleding die niet fris meer ruikt of er niet netjes uitziet, kunnen en zullen wij uiteraard niet meer aanbieden aan onze klanten.

Mochten wij toch kleding terug ontvangen die naar rook , etenslucht of huisdieren ruiken, dan worden deze niet door ons geaccepteerd en worden daardoor niet vergoed.

De volgende artikelen zijn uitgesloten van onze retour-/ruilservice;

Shapewearbroekjes, panty`s en slips die gedragen zijn en niet meer in de gesloten originele verpakking zitten.

*Producten uit de Sale kunnen niet geretourneerd worden. Na overleg kunnen producten wel worden geruild voor wat anders.

 

# Retour of ruil melden

1 Download ons ruil & retour formulier

2 print het formulier uit

3 vul je persoonlijke gegevens in

4 vul zo volledig mogelijk  het te retourneren of te ruilen artikel(en) in

5 vul eventueel zo volledig mogelijk de gewenste ruil artikel(en) in

Tevens kun je ook via je eigen account je retouren en/ of ruilzendingen en eventuele andere wensen vermelden.

Log in en geef aan welke artikelen retour komen, een reden is niet nodig maar wel handig.

 

  1. Retouradressen

Het pakket mag je retourneren naar:

Karwei Berkel en Rodenrijs

Berkelse Poort 1

2651 JX BERKEL EN RODENRIJS

 

  1. Fout of defecte artikelen ontvangen

Heb je onverhoopt een foutief of defect artikel ontvangen? Onze excuses hiervoor!

Om dit zo snel mogelijk in orde te kunnen maken, verzoeken wij je om dit zo snel mogelijk aan ons te melden.

Je kunt een E-mail sturen naar info@studio42fashion.nl en wij gaan kijken dat wij dit snel en correct gaan afhandelen.

 

  1. Verwerking ruiling/retour

Bij ontvangst van je retourzending zullen wij deze uiterlijk binnen 5 dagen verwerken en je een bevestiging hiervan via E-mail toesturen.

 

Retour

Tijdens de verwerking van je retourzending zullen wij het aankoopbedrag van de geretourneerde artikelen direct terugboeken

 

Ruiling

Bij een ruiling zullen wij de niewe maat of het nieuwe artikel met dezelfde prijs zo spoedig mogelijk versturen. Na verzending ontvang je een verzendbevestiging per E-mail met een eventuele track & trace gegevens.

Indien je binnen 7 dagen geen bevestiging van ons ontvangen hebt dan raden wij je aan contact op te nemen met de verzendmaatschappij waarmee je je retourzending verstuurd hebt zodat zij je pakket kunnen traceren. Wij beschikken niet over de gegevens van je retourpakket en kunnen hierin dan ook niet helpen. Indien er een vertraging is, laat het ons dan weten zodat wij je retourtermijn eventueel kunnen verruimen.

 

  1. Klacht, opmerking of feedback

Wij doen altijd onze uiterste best om onze klanten tevreden te stellen en klanttevredenheid heeft onze hoogste prioriteit. Mocht er onverhoopt iets niet naar wens zijn, meld ons dit s.v.p altijd, juist dan kunnen wij onze service blijven verbeteren!

Je kunt altijd per mail contact met ons opnemen.

 

  1. Vragen of onduidelijkheden

Heb je vragen of zijn er bepaalde onduidelijkheden of je wil je worden geadviseerd?

Aarzel niet om contact met ons op te nemen, wij helpen je graag!